YOGA

Τα οφέλη της γιόγκα είναι ψυχοσωματικά, καθώς αποτελεί μέθοδο εσωτερικής εξερεύνησης, η οποία αναγνωρίζει την αλληλεξάρτηση του σώματος με το νου, και επιφέρει αρμονία σε όλες τις ανθρώπινες υποστάσεις, στη σωματική, τη διανοητική-συναισθηματική, την πνευματική.

PILATES

Είναι κατάλληλη για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλλου ή φυσικής κατάστασης. Τα οφέλη της μεθόδου αυτής είναι σωματικά αλλά και ψυχολογικά. Χαρίζει ευλυγισία, βελτιώνει τη στάση του σώματος, ενδυναμώνει το κέντρο (κοιλιά-ράχη) και καταπολεμά το άγχος.

TRX

Πρόκειται για έναν ανθεκτικό ιμάντα με λαβές, με τον οποίο γυμνάζονται όλες οι μυϊκές ομάδες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους κοιλιακούς και τους ραχιαίους. Βοηθάει τον ασκούμενο να αναπτύξει δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων, αυξάνοντας την οστική μάζα και αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς.

Bosu

Στοχεύει στην ισορροπία μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς μας, κάτι που επιτυγχάνεται μέσω του ελέγχου του κέντρου μας (κοιλιάς-ράχης) κατά τη διάρκεια συμμετρικών περιστροφικών κινήσεων. Βελτιώνει αρμονικά όλο το σώμα.

Six pack

Πρόκειται για ένα εκρηκτικό μισάωρο πρόγραμμα, το οποίο εστιάζει στην ενδυνάμωση του κέντρου, δηλαδή την περιοχή των κοιλιακών και των ραχιαίων. Το ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει μία σειρά ασκήσεων χρησιμοποιώντας σαν αντίσταση μόνο το βάρος του σώματος .

Bubble Butt

Απευθύνεται σε όσους θέλουν να δυναμώσουν τα κάτω άκρα τους, να περιορίσουν τη χαλάρωση στην περιοχή των γλουτών και παράλληλα να ανεβάσουν τους καρδιακούς τους παλμούς, βελτιώνοντας την καρδιοαναπνευστική τους  κατάσταση.